7-А

16.03.2020 Тема: Доктор! Доктор!

  • Перегляньте презентацію. 
  • Виконайте завдання вказані в презентації.
  • Запам'ятайте нові вислови. 
  • Письмові завдання запишіть у свій зошит.

- Якщо у вас виникнуть питання стосовно завдань,  можете звернутись до онлайн-чату або написати на мою електронну пошту: Natalybyk.mdpu@gmail.com



18.03.2020 Тема: Доктор! Доктор! Подивись назад!

  • Натисніть на нові слово та прослухайте їх звучання (брит.)
  • Перегляньте презентацію. 
  • Виконайте завдання вказані в презентації.
  • Запам'ятайте нові слова. 
  • Письмові завдання запишіть у свій зошит.
ambulance - машина швидкої допомоги
blood - кров
chest - грудна клітина
injection - ін'єкція, укол
pain - біль
x-ray - рентгенівський знімок
bleed - кровотеча



19.03.2020 Тема: Доктор! Доктор! Подивись назад!

  • Перегляньте презентацію. 
  • Виконайте завдання вказані в презентації.
  • Прослухайте аудіо-додаток до завдання (під презентацією).
  • Пригадайте правила the Past Perfect tense. 
  • Письмові завдання запишіть у свій зошит.


Додаток:
АУДІО 1

30.03.2020 Тема: Prepositions of time - test 

  • Повторіть правила вживання on, in, at. 
  • Перейдіть за посиланням.
  • Напишіть своє прізвище, ім'я та клас.
  • Дайте відповідь на 12 питань.
  • Одна правильна відповідь - 1 бали = в сумі, за уві правильні питання  ви отримаєте 12 балів
Онлайн Тест

01.04.2020\02.04.2020 Тема: Project: "Olympic game in future"

  • Сторінка 131, вправа 12. 
  • Уявіть, якими будуть Олімпійські ігри у майбутньому?
  • Прочитайте та перекладіть текст. 
  • Пофантазуйте, та запишіть усі свої ідеї.
  • Зробіть презентацію та дописи(пояснення) до кожного слайду.
  • Готову презентацію надсилайте мені на пошту:
    Natalybyk.mdpu@gmail.com

    Бажаю натхнення!




06.04.2020 Тема: Читання "He  was  only  wrong  by  two!"!

  • Натисніть на нові слово та прослухайте їх звучання (брит.)
  • Запам'ятайте нові слова.
  • Прочитайте текст  № 1 ст. 132.
  • Аудіо до тексту додається.
  •  Виконайте тестові завдання з відкритою відповіддю за ПОСИЛАННЯМ (знизу) №2, 3 ст 133 у книжці.
coach [kəυtʃ] n. - пасажирський вагон, туристський автобус; v. тренуватися, готуватися до змагань.
training - навчання, підготовка, тренування, навчальний, тренувальний.
excellent - відмінний, чудовий, прекрасний.
impossible - неможливий, неймовірний, нездійсненний, неможливе.
to punishпокарати, карати, карати, розправлятися, накладати стягнення.
to receive - отримувати, приймати, сприймати, вміщати, вислужитися, визнавати правильним.
to train - тренуватися, вчитися.
to end in a draw - закінчити гру внічию.
to give trouble - доставляти клопоти.


8.04.2020 Тема: Розділ 4 Вільний час.

  • Натисніть на нові слово та прослухайте їх звучання (брит.)
  • Перегляньте відео.
  • Перегляньте презентацію. 
  • Виконайте завдання вказані в презентації.
  • Запам'ятайте нові слова. 
  • Письмові завдання запишіть у свій зошит.
entertainment - розвага
to entertain - розважати
leisure - вільний час
to have leisure - мати дозвілля\відпочивати\or free time

 


09.04.2020 Тема: Мій улюблений фільм

  • Книга стр. 139, впр 6 - розділіть слова на два стовпчика: позитивні і негативні.
  • Книга стр. 141, впр 3 - прослухайте аудіо 
  • Книга стр. 139, впр 7 - опишіть свій улюблений фільм (від 10 речень)
    - ви можете розпочати, що існують різні жанри фільмів, перелічили.
    - найулюбленіші з них:... тому що...
    - як часто ви дивитесь фільми?
    - улюблений фільм ....
    - головні герої...
    - сюжет складається з...
    - кульмінаційний момент
    - головна думка...
    - що сподобалось,  а що ні
    - ваш висновок...
    - які фільми порекомендуете ще
     та ін.
  • Фото ваших робіт відправляйте мені на е-пошту: natalybyk.mdpu@gmail.com
    Thursday, the nineth oh April, home work
АУДІО


13.04.2020 Тема: Мій улюблений фільм (2)

  • Перегляньте відео та виконайте вправи до 12:55 хв:
  • Запам'ятайте нові слова стр 142.
  • Запишіть та запам'ятайте правила про ступені порівняння.
  • Вправа 2, стр 140 (письмово).
  • Вправа 4. стр 141 (письмово).

15.04.2020 Тема: Мій улюблений фільм (3) Читання

  • Вправа 1, стр 142 (письмово)
  • Вправа 3, стр 144 (письмово)
    Знайти в тексті:
    * різні жанри кіно (види фільмів).
    * слова для опису образу.
    * слів, щоб описати фільми: фільм... Воно має... 
Запиши відповіді у свій зошит у трьох стовпчиках.

16.04.2020 Тема: WHO, WHICH and WHERE
 (ХТО, ЯКИЙ І ДЕ)

  • Подивіться на правила стр 145, запам'ятайте умови вживання слів.
  • Знайдіть переклад новим словам стр 145 (Vocabulary box).
  • ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ нові слова.
  • Вправа 4, стр 145 (письмово)
  • Вправа 4, стр 145 напишіть свої приклади з улюблених (мульт)фільмів вживаючи WHO, WHICH and WHERE.

22.04.2020 Тема: Reflexive Pronouns (Зворотні займенники) 

  • Подивіться на правила стр 146 та стр 199 - запам'ятайте правила.
  • Вправа 1, стр 146 (письмово)
  • Вправа 2, стр 147 (письмово)
  • Перегляньте відео з поясненням нової теми.
  • Виконані роботи відправляйте мені на пошту: natalybyk.mdpu@gmail.com
23.04.2020 Тема: Надання рекомендацій.
  • Подивиться презентацію.
  • Знайти переклад нових слів стр 150-151.
  • Запам'ятайте вирази та нові слова.
  • Запишіть їх до словника або зошита з перекладом.

27.04.2020 Тема: Film review (огляд фільму)


  • Вправа 1, стр 152:
  • - Прочитайте огляд фільму Білла "Матриця"  та напишіть короткий огляд фільму, який вам подобається. Скористайтеся питаннями в ‘Learning Tip’ нижче.
  • Використайте якумога більше фраз з попередньої презентації за 23.04.2020 (стр 150-151).
  • Згадайте  Present Simple Tense стр 202, 
  • Виконані завдання відправляйте мені на пошту: natalybyk.mdpu@gmail.com
     Абзац 1 Який жанр фільму? Як він називається? Хто режисерував фільм? Які актори у фільмі? Вони хороші?
     Абзац 2 Про що йдеться у фільмі? (наприклад, про двох друзів, які в одному класі ... або про чоловіка, який живе на фермі ...) Використовуйте теперішній простий час(Present Simple Tense).
     Абзац 3 Який це фільм? (наприклад, це дійсно смішно / цікаво ... тому що ...) Вам сподобався фільм і чому? (наприклад, мені дуже сподобався фільм, тому що ...)



29.04.2020 Тема: Places of interest - Цікаві місця
  • Подивиться відео.
  • Вправа 1, стр 153.
  • Вправа 2, стр 154.
  • Вправа 3, стр 154.
  • Запам'ятайте вирази та нові слова.
  • Запишіть їх до словника або зошита з перекладом, щоб пам'ятати

30.04.2020 Тема: Some  famous landmarks of  London - Деякі відомі пам'ятки Лондона. 
  • Подивиться відео.
  • Перегляньте Vocabulary box. стр 156.
  • Вправа 1, стр 155 - прочитайте та перекладіть (усно)
  • Вправа 2, стр 157 - дайте відповідь на питання, правдиві твердження чи ні?
  • Запам'ятайте вирази та нові слова.
  • Запишіть їх до словника або зошита з перекладом, щоб пам'ятати
Vocabulary box
an architect - архітектор
a dome - купол
heating - опалення
a skyscraper - хмарочос 
to collapse - руйнуватися
to destroy - знищити
to save - зберегти
to whisper - шепотіти
huge - величезний
medieval - середньовічний

04.05.2020 Тема: Історія Київа..
  • Вправа 4, стр 161 - Перегляньте запропоновані слова. незнайомі слова - перекласти та запам'ятати.
  • Вправа 4, стр 161 - Вставити пропущені слова в тексті.
  • Перегляньте відео : 10 reasons to visit Kyiv


06.05.2020 Тема: Ласкаво просимо в Австралію..
  • Вправа 1a, стр 162 - Прослухайте та знайдіть місця, які згадуються на карті.(аудіо додається)
  • Вправа 1b, стр 162 - Прослухайте ще раз і відповідайте на запитання. Використовуйте слова з box. (аудіо додається)
  • Вправа 2, стр 163 - Уявіть, ви зараз в Австралії. Напишіть листівку. Скористайтеся питаннями. Використовуйте час Present Continuous ( I am playing...\ We are reading...)
АУДІО

07.05.2020 Тема: Ласкаво просимо в Лондон..
  • Вправа 3, стр 163 - Послухайте Сьюзі та Пітера та пронумеруйте місця нижче в порядку, коли вони їх згадують.(аудіо додається)
  • Вправа 2, стр 164 - Прослухайте ще раз і доповніть речення (аудіо додається)
  • Пошукайте, що таке "madame tussauds museum"?
    АУДІО

13.05.2020 Тема: Контрольне аудіювання
"
A compliment for a compliment.
  • Послухайте Аудіо 
  • Дайте відповіді на 6 питань за текстом. (true or false)
КОНТРОЛЬНЕ АУДІО 
КОНТРОЛЬНА РОБОТА - ТЕСТИ

14.05.2020 Тема: Контрольна робота - письмо 
  • Дайте відповіді на 12 питань
КОНТРОЛЬНА РОБОТА - ТЕСТ (ПИСЬМО)

Список усних тем для контрольного мовлення для учнів 7 класу на 20.05.2020
Вам потрібно вибрати одну тему, за бажанням. Скласти розповідь. Вивчити напам'ять. Розповісти 20 травня мені на онлайн конференції у ZOOM.
Якщо потрібна будь-яка допомога, пищіть на мою пошту Natalybyk.mdpu@gmail.com
  • Sport in my life
  • Go to the doctor
  • The healthy way of life
  • My favourite kind of sport
  • Sport in Ukraine
  • Leisure time
  • My favourite film
  • My free time
  • Places of interest in Ukraine
  • Places of interest in the UK
18.05.2020 Тема: Контрольна робота - читання 
  • Дайте відповіді на 12 питань
КОНТРОЛЬНА РОБОТА - ТЕСТ (ЧИТАННЯ)

26 комментариев:

  1. Лямин Кирилл 7-А
    Выполнено

    ОтветитьУдалить
  2. Вепрєва Дар'я 7-А, завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  3. Чижмак Ярослав 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  4. Чижмак Ярослав 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  5. Вініченко Дарія 7-А
    Завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  6. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  7. Чижмак Ярослав 7-А Завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  8. TEST - Past Perfect Tense За 30.03.2020 - перескласи: Бугров, Лямін, Путній, Щербань

    Подивіться уважно завдання до тесту!!!

    ОтветитьУдалить
  9. Ярослав Чижмак 7-А завдання зроблено

    ОтветитьУдалить
  10. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  11. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  12. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  13. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  14. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  15. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  16. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  17. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить
  18. Вибачте а на сторінці 164 немае 2 вправи.
    Яку робити?

    ОтветитьУдалить
  19. Ярослав Чижмак 7-А завдання виконано

    ОтветитьУдалить